• Listopad 18, 2017, 01:02:53 pm
• Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!

Autor Wątek: Tabletki, a przybieranie na wadze  (Przeczytany 415 razy)

Special

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Tabletki, a przybieranie na wadze
« dnia: Sierpień 21, 2013, 11:27:52 am »
Od kilku lat tabletki są dla mnie czynnikiem koniecznym, brak regularnych menstruacji, a także problemy z cerą niestety skłoniły mnie do decyzji a tej metodzie „hormonalnego” działania. Niestety zmiana wybranych przez mojego ginekologa tabletek, odbiła się na dość sporym skoku wagi z czego szczerze nie bardzo jestem zadowolona. Czy tylko ja tak mam, czy jest nas więcej, w jaki sposób radzić sobie z tym skutkiem ubocznym, notabene dość deprymującym? Czy w waszym przypadku sytuacja się normuje, czy niestety koniecznością staje się kolejna zmiana dobranych pigułek? Dodam tylko że prowadzę dość aktywny tryb życia, staram się regularnie jeść, ale oczywiście chwile słabości także się zdarzają a tabliczka czekolady jest jedynym logicznym wyjściem z sytuacji.  ;D

tomeh

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Tabletki, a przybieranie na wadze
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2017, 10:45:25 pm »
1. Czy to problemy z tarczycą są przyczyną?
2. Jeśli 1 tak to można to robić normowanie tsh dietą a nie chemią
3. Jeśli mimo to będą potrzebne to szukać zmienników z lekarzem